Get Adobe Flash player

Silnik każdego z dostępnych na rynku samochodów posiada ukryty przez producenta potencjał. Przyczyną jest fakt, iż samochody w fabryce nie są regulowane indywidualnie, tylko seryjnie i według uogólnionych ustawień . Dzięki urządzeniu „STAG TUNING” uwalniane są ukryte rezerwy mocy, dzięki czemu zostają zoptymalizowane ustawienia pracy konkretnego samochodu tak, by użytkownik mógł jeździć bardziej dynamicznie, bezpiecznie i nawet ekonomicznie.

Chiptuning w postaci modułu „STAG TUNING” pozwala na zwiększenie sprawności i efektywności pracy silnika w pełnym zakresie obrotowym. Jako rezultat otrzymuje się bezpieczny wzrost mocy a co ważniejsze wyższy moment obrotowy  nawet o 20%, co skutkuje dużą poprawą elastyczności silnika już przy obrotach od 1500 RPM. Samochód staje się bardziej dynamiczny, bez   wyraźnego wzrostu zużycia paliwa.  
„STAG TUNING” jest bardzo prosty w montażu, podłączenie polega jedynie na wpięciu dwóch wtyczek. Nie jest wymagana specjalistyczna wiedza, ani ingerencja w sterownik silnika. Jest to niezależny w pełni bezpieczny moduł.    

Zastosowanie. Tylko do silników doładowanych (posiadających Turbo):
•    z pośrednim wtryskiem,
•    z bezpośrednim wtryskiem,
•    diesel.

Zalety wykorzystania „STAG TUNING”:
•    zwiększenie elastyczności i dynamiki na wszystkich biegach w całym zakresie obrotów,
•    zminimalizowany  efekt tzw. turbo dziury,
•    możliwość indywidualnego wyprofilowania charakterystyki  przebiegu mocy i momentu obrotowego.

Parametry techniczne:
•    wbudowany procesor do emulowania sygnałów sterujących,
•    nie powoduje zmiany oprogramowania w sterowniku silnika , dzięki czemu właściciel auta nie jest narażony na utratę gwarancji na zakupiony samochód.
•    możliwość jednoczesnej emulacji 2 sygnałów sterujących,
•    nie powoduje występowania  tzw. check’ów  sterowników silnika.
•    może być stosowany w samochodach z silnikiem Diesla z turbo i czujnikiem doładowania.

 

Przykładowy wykres mocy z hamowni dla Skody Octavia.

 

Octavia 1.8 - 160 KM

Fabryka po zastosowaniu modułu
165 HP 193 HP
240 Nm 280 Nm

 

 

Legenda:
Zółty gruby – moment obrotowy wzorcowy (fabryka)
Zółty cieńki – moment obrotowy z modułem STAG TUNING
Niebieski cieńki – moc silnika (fabryka)  
Czerwony cieńki – moc silnika z modułem STAG TUNING

 

Aplikacja STAG TUNING obsługiwana jest przez wersję systemu Windows do wersji 7 włącznie. Aplikacja nie uruchomi się w Windows 8.

Istnieje możliwość dokupienia do produktu kabla USB.

 

STAG TUNING jest urządzeniem bezpiecznym w użytkowaniu pod warunkiem, że osoba z uzyskanych rezultatów korzysta w sposób rozsądny i nie nadwyręża silnika w sposób ciągły. Należy wspomnieć, że nadmierne obciążenie samochodu może powodować uszkodzenie elementów mechanicznych silnika oraz układu przeniesienia napędu”



silnik kod samochód złącze osiągi (podgląd) mapa (plik do pobrania)
2.0CDI 640.940 np. Mercedes B 180 CDI G1 zobacz pobierz
3.0D M57 D30 np. BMW X5 E53 C1 zobacz pobierz
1,2TSI CBZA np. Skoda Fabia A1 zobacz pobierz
1,2TSI CBZB np. Skoda Roomster A2 zobacz pobierz
1,2TSI CBZA np. Skoda Rapid A2 zobacz pobierz
1,4TSI CAXA np. VW Golf A2 zobacz pobierz
1,8TSI CDAA np. Skoda Octavia A1 zobacz pobierz
1,8T BFB np. Audi A4 A1 zobacz pobierz
1,8T AUQ np. Seat Leon A1 zobacz pobierz
2.0 TFSI CBFA np. Audi A3 A1 zobacz pobierz
2.0 D4D 1AD-FTV np. Toyota Avensis zobacz zobacz pobierz
2.2 D4D 2AD-FTV np. Toyota Avensis E1 zobacz pobierz
1.9 CDTi Z19DTH np. Opel Vectra C C1 zobacz pobierz
1.7CDTi Z17DTH np. Opel Astra H D1 zobacz pobierz

 

Do pobrania


Pozostałe produkty z kategorii "Chiptuning"

Chiptuning, Wiązki STAG Tuning

Wiązki STAG Tuning

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z polityka prywatności.

Akceptuję cookies tej strony